Dankort + VISA/Dankort VISA Electron MasterCard VISA JCB American Express Diners MobilePay Apple Pay Google Pay PayPal Discover E-Check

F.A.Q - Frequently Asked Questions

Hos Kunstnershop ønsker vi at give vores kunder hurtig og sikker betjening, så I kan få svar på jeres spørgsmål hurtigst muligt. Her på siden vil du kunne finde svar på de mest stillede spørgsmål, som vi får. Hvis du oplever at dit spørgsmål ikke er her på siden, så er du meget velkommen til at skrive på chatten eller på info@kunstnershop.dk. Vi sidder klar til at hjælpe dig mandag-torsdag 8-16, og fredag 8-14. Hvis det er uden for vores åbningstider, så skriv en mail til os, og vi vil besvare den hurtigst muligt. 
 

Siden vil løbende blive opdateret.


Returret og refundering

1. Hvordan returnerer jeg en vare? 

 

Når du handler hos Kunstnershop, så har du 30 dages fuld returret. Hvis du ønsker at returnere din vare, så skal du først købe en returlabel fra denne side:
https://www.kunstnershop.dk/shop/144-returlabel-gls-pakkeshop/1510-returlabel-gls-pakkeshop/


Du vil efterfølgende modtage en returlabel på mail fra os, som du putter på din pakke inden du afleverer den i din nærmeste pakkeshop. 
Er du i tvivl om noget vedrørende returnering, så kan du på vores side om handelsbetingelser læse om din returret og returnering.

 

2. Hvornår modtager jeg min refundering?

Når vi har modtaget din vare, så kan du forvente at se dine penge på kontoen indenfor 1-2 hverdage.

 

3. Min vare er defekt - hvad gør jeg?

Venligst send billeder af din defekte vare til info@kunstnershop.dk, så får vi hjulpet dig videre. 

 

Generelle spørgsmål

 

1. Kan I levere et lærred i denne størrelse X*X?

De størrelser som du ser inde på vores side er i øjeblikket de størrelser vi forhandler, og vi kan derfor ikke levere noget, som er lavet på specialmål.

 

2. Har i en fysisk butik?

Vi har desværre ikke nogen fysisk butik, og er udelukkende online. 

 

3. Jeg har ikke fået nogen mail fra jer?

Venligst tjek din spam mappe i dit mailsystem for eventuelle fejl placeret ordrebekræftelser, faktura osv.

 

4. Jeg modtager nyhedsbrev/SMS fra jer uden at have skrevet mig op til det?


Venligst undersøg om afsenderen kunne være kunstnershoppen.dk og ikke os, kunstnershop.dk. Vi benytter os kun af nyhedsbreve for nuværende, og sender kun til de som har skrevet sig op til at modtage mails fra os. 

 

5. Jeg har ikke modtaget alle mine varer?

Hvis du oplever, at du ikke har fået alle dine varer, så er du meget velkommen til at skrive til info@kunstnershop.dk, så vi kan undersøge sagen.